Aankomst in Sydney! - Reisverslag uit Sydney Central Business District, Australië van Peter Krämer - WaarBenJij.nu Aankomst in Sydney! - Reisverslag uit Sydney Central Business District, Australië van Peter Krämer - WaarBenJij.nu

Aankomst in Sydney!

Door: Peter Krämer

Blijf op de hoogte en volg Peter

23 September 2014 | Australië, Sydney Central Business District

Na een lange en vermoeiende reis met maar een paar uurtjes slaap tussendoor, ben ik dan eindelijk aangekomen in Sydney! Ofja.. eerlijk gezegd ben ik al even geland, maar nu zit ik rustig in het 'wake up' hostel met een fatsoenlijke internetverbinding (waar ik nog wel voor moest betalen).

De aankomst op het vliegveld verliep rustig en ik kon zonder problemen doorlopen naar m'n bagage. Daarna was het even kijken naar de plek van waar de shuttlebus ging vertrekken richting het 'wake up' hostel. Bij het hostel aangekomen kon ik niet meteen inchecken, omdat mijn naam niet in het systeem stond. Het bleek dus dat de naam verkeerd stond geboekt met een L in plaats van met een K.. Uiteindelijk kreeg ik de keycard voor de kamer en kon ik mijn spullen daar achter laten. Toen ik de deur van de kamer open deed kwam ik voor mijn gevoel in een kleine chaos terecht, er lagen overal kleren, backpacks, pakjes kaarten en rotzooi op de grond en er lagen mensen op stapelbedden die brak waren van een aantal avonden stappen. Twee bedden waren vrij, eentje boven iemand anders en een slaapplek onder, alleen moest ik nog wel even wachten tot het bed werd schoongemaakt voordat ik er op kon gaan liggen. Ik heb dus mijn spullen op de kamer gelegd en ben daarna met 2 Nederlanders die in hetzelfde hostel verblijven een stukje gaan lopen door Sydney.

Tegen de tijd dat ik terug was bij het hostel, was het bed opgemaakt en waren er nog 2 mensen in de kamer. Met hen heb ik even gesproken en daarna ben ik gaan douchen en probeerde wat slaap in te halen, wat nog niet echt lukte, omdat er na een paar uur alweer mensen binnen kwamen. Zij waren natuurlijk benieuwd wie er nieuw was op de kamer dus ik heb me aan hen voorgesteld. Ik slaap met mensen uit Canada, Zweden en Frankrijk op dezelfde kamer.

Vanavond ga ik nog even wat eten en dan maar echt eens wat uurtjes bijslapen. Morgen heb ik eigenlijk nog niets gepland, maar ik zou een beach tour kunnen gaan doen. Vanaf donderdag ga ik een week lang verschillende activiteiten doen met andere backpackers. Daarna heb ik niets gepland en ben ik vrij om door heel Australië te gaan.



  • 23 September 2014 - 13:53

    Rianne :

    Heel veel succes met alles Peter.
    Helaas geen afscheid van je kunnen nemen.
    YOU CAN DO IT!
    xxx Rianne

  • 23 September 2014 - 16:16

    Henk Kramer:

    Leuk verhaal heb je geschreven ik hoop dat het je daar in Australië goed gaat en erg veel plezier hebt. Het is wel jammer dat je nog niet veel geslapen hebt maar dat slaap je er vast wel weer bij. We spreken elkaar wel weer geniet er maar lekker van.

  • 23 September 2014 - 16:44

    Ingrid Krämer:

    Hi Peter,

    Het is moeilijk voor mij dat jij weg bent, helemaal in zulke tijden.
    Jij bent toch een beetje mijn mannelijke steun en toeverlaat aan wie ik alles kan vertrouwen.
    Desondanks vind ik het super gaaf dat je dit doet en gun ik het je van harte!
    Stiekem ben ik zelfs een beetje jaloers, ik had best mee willen gaan, haha!
    Blij te horen dat het goed met je gaat. Ik hoop dat je wel een beetje leuke mensen hebt waar je daar mee kan optrekken.
    Geniet van deze periode, ga veel dingen doen en zien en houd ons ook vooral op de hoogte!
    Ik hou van je broer,
    Je ging weg als jongen
    Maar ik weet zeker dat je terug zal komen als man!

    -x-

  • 23 September 2014 - 17:29

    Carlijn Schepers:

    Super leuk dat je gaat reizen door Australië, Peter! Geniet ervan. Ik zit hier in Nederland stiekem jaloers te zijn. xx Carlijn

  • 23 September 2014 - 23:08

    Irma Döring:

    Hey peter... wat een avontuur...reizen door Australië! Geniet van alles wat je ziet en doet , maak er iets moois van. We gaan je zeker volgen dus houd ons op de hoogte! Ps. Een foto van een kangoeroe zou best leuk zijn! Veel plezier! Groetjes Ulli en Irma Döring.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney Central Business District

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2015

Christmas and New Years Eve!

10 November 2014

Working in Australia

16 Oktober 2014

From Sydney to Brisbane to Thulimbah

30 September 2014

First week in Australia

23 September 2014

Aankomst in Sydney!
Peter

Actief sinds 31 Aug. 2014
Verslag gelezen: 549
Totaal aantal bezoekers 3416

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: